Wednesday, August 17, 2011

SELANGOR IDAMANKU






okla, aku mmg suke selangor. aku stay kat selangor ni da lame da., okla, pembangunan makin pesat. but still ade a few things yg boleh diubahkan. Aku tgk selangor ni byk tanah kosong. Dari dulu smpai skrng kosong je, bile la nk membangunkan tanah2 tersebut. tanah yg aku mksdkan itu ade la di pinggir2 selangor ye. bkn dkt subang tu smue. so bagi kteorng remaja2 nie., xdela port lepak kat tmpt sme je., buhsan dah. n yes, system transportation, tlg la upgrade sket. nk kteorng gne public trnsport, tp service mcm naharam lak. ape cer kn? so, why not letak duet sket kat public transportation. sebab aku skrng duduk kat bestari jaya. so mcm mind aku skrng ke arah kwsan kampung ni je yg agk ketinggalan berbanding subang, sepang, klia itu smue. so, i hope selangor dpt membangun dgn rapidnye mengalahkan bndar2 lain seperti new york dan tokyo.



No comments:

Post a Comment